Dani Anett vagyok vállalkozástámogató asszisztens. Közel 20 éve végzek adminisztratív feladatokat kis és középvállalkozások számára, 2021-től vállalkozói jogviszonyban.
Vállalkozókat tehermentesítek az adminisztrációs feladatok rengetegében, így amennyiben nincs kapacitása az adminisztrációra illetve túl sok időt vesz el a tényleges munkavégzéstől, vagy nincs szüksége heti 40 órában irodai jelenlétre, esetleg most kezdi építeni a vállalkozását és nem tud fenntartani egy komplett irodát, netán időszakos munkát szeretne kiszervezni, akkor Önnek az AKTA – VÁLLALKOZÁSTÁMOGATÓ IRODA a megoldás.
Előnyei:
- megbízónak nincs munkaadói kötelezettsége (járulékok, juttatások, cafeteria)
- nincs betanulási idő és költség
- nincs fizetett szabadság vagy betegállomány
- az elvégzett munkáért fizet és nem a munkaidőért
- nincs szükség irodára és a hozzátartozó infrastruktúra állandó fenntartására
- költsége elszámolható
- a vállalkozástámogató asszisztens maga is vállalkozó, ezáltal jobban érti ügyfelei szempontjait