Bemutatkozás

Dani Anett vagyok vállalkozástámogató asszisztens. Közel 20 éve végzek adminisztratív feladatokat kis és középvállalkozások számára, 2021-től vállalkozói jogviszonyban. Vállalkozókat tehermentesítek az adminisztrációs feladatok rengetegében, így amennyiben nincs kapacitása az adminisztrációra illetve túl sok időt vesz el a tényleges munkavégzéstől, vagy nincs szüksége heti 40 órában irodai jelenlétre, esetleg most kezdi építeni a vállalkozását és nem tud fenntartani egy komplett irodát, netán időszakos munkát szeretne kiszervezni, akkor Önnek az AKTA – VÁLLALKOZÁSTÁMOGATÓ IRODA a megoldás. Előnyei: megbízónak nincs munkaadói kötelezettsége (járulékok, juttatások, cafeteria) nincs betanulási idő és költség nincs fizetett szabadság vagy betegállomány az elvégzett munkáért fizet és nem a munkaidőért nincs szükség irodára és a hozzátartozó infrastruktúra állandó fenntartására költsége elszámolható a vállalkozástámogató asszisztens maga is vállalkozó, ezáltal jobban érti ügyfelei szempontjait