Adminisztrációs feladatok

  • adminisztratív feladatok ügyintézése
  • szerződések, teljesítési igazolások, jegyzőkönyvek, árajánlatok, egyéb dokumentumok készítése
  • iratok, dokumentumok rendszerezése, kezelése
  • számlák rögzítése, szkennelése, visszakereshetővé tétele
  • átutalások kezelése, ütemezése, naplózása
  • könyvelési anyag összekészítése
  • táblázat és szövegszerkesztés, adatrögzítés
  • számlázás, NAV irányába kézi számlák feltöltése, adatszolgáltatás
  • nyilvántartások, kimutatások, statisztikák készítése
  • szöveg gépelése, korrektúrázása
  • levelezések kezelése online és offline felületeken, azok megválaszolása a megbeszéltek alapján
  • céges határidők követése
  • rendszeres személyes egyeztetés az adminisztratív és a szervezési feladatokra
  • egyedi adminisztrációs igények és szervezési feladatok testreszabása
  • banki, hivatali, szolgáltatóknál történő ügyintézés

Egyéb szolgáltatások

  • bérszámfejtés
  • Kamara által kínált források (pl: Széchenyi kártya) komplex ügyintézése
  • kapcsolattartás a könyvelővel, amennyiben saját könyvelővel rendelkezik