Adminisztrációs feladatok
- adminisztratív feladatok ügyintézése
- szerződések, teljesítési igazolások, jegyzőkönyvek, árajánlatok, egyéb dokumentumok készítése
- iratok, dokumentumok rendszerezése, kezelése
- számlák rögzítése, szkennelése, visszakereshetővé tétele
- átutalások kezelése, ütemezése, naplózása
- könyvelési anyag összekészítése
- táblázat és szövegszerkesztés, adatrögzítés
- számlázás, NAV irányába kézi számlák feltöltése, adatszolgáltatás
- nyilvántartások, kimutatások, statisztikák készítése
- szöveg gépelése, korrektúrázása
- levelezések kezelése online és offline felületeken, azok megválaszolása a megbeszéltek alapján
- céges határidők követése
- rendszeres személyes egyeztetés az adminisztratív és a szervezési feladatokra
- egyedi adminisztrációs igények és szervezési feladatok testreszabása
- banki, hivatali, szolgáltatóknál történő ügyintézés
Egyéb szolgáltatások
- bérszámfejtés
- Kamara által kínált források (pl: Széchenyi kártya) komplex ügyintézése
- kapcsolattartás a könyvelővel, amennyiben saját könyvelővel rendelkezik