Dani Anett vagyok, vállalkozástámogató asszisztens, az AKTA IRODA megálmodója.
20 éve végzek adminisztratív feladatokat mikró és kisvállalkozások számára, alkalmazotti jogviszonyom utolsó éveiben már gazdasági vezetőként. Ennek kapcsán született meg a gondolat, hogy szükség van egy olyan vállalkozástámogató irodára, ahol a vállalkozók tehermentesítve vannak az adminisztrációs feladatok rengetegében, így akár napi/ heti pár órában számukra is elérhetővé válik egy adminisztratív segítség, ezáltal ők a bevételt hozó feladatikra tudnak koncentrálni.
Ezen felül a bér és társadalombiztosítási ügyintézői végzettségem és tapasztalatom kamatoztatva, vállalom könyvelő irodák illetve mikró és kisvállalkozások bérszámfejtését.
Amennyiben nincs kapacitása az adminisztrációra, illetve túl sok időt vesz el a tényleges munkavégzéstől, vagy nincs szüksége heti 40 órában irodai jelenlétre, esetleg most kezdi építeni a vállalkozását és nem tud fenntartani egy komplett irodát, netán időszakos munkát szeretne kiszervezni, vagy bérszámfejtőt keres, akkor Önnek az AKTA IRODA a megoldás.
A munka, vállalkozói szerződésben rögzítetett feltételek alapján kerül elvégzésre, melynek elengedhetetlen része a titoktartás, mivel fontos az ügyfél bizalma.
Előnyei:
- megbízónak nincs munkaadói kötelezettsége (járulékok, juttatások, cafeteria)
- nincs betanulási idő és költség
- nincs fizetett szabadság vagy betegállomány
- az elvégzett munkáért fizet és nem a munkaidőért
- nincs szükség irodára és a hozzátartozó infrastruktúra állandó fenntartására
- költsége elszámolható
- magunk is vállalkozók vagyunk, ezáltal jobban értjük ügyfeleink szempontjait